Pers

pers“Witwe Begbick, een expressieve rol van Martine Straesser” – Mahagonny, Trouw

“De akelige stiefzusjes Noemie en Dorothee, exemplarisch gezongen en gespeeld door Machteld Vennevertloo en Martine Straesser” – Cendrillon, de volkskrant

“De warme en vooral integere interpretatie van de volle alt Martine Straesser maakte in al haar aria’s grote indruk.” – Matthaus passion, BN de stem

“Martine Straesser als Frugola zeigte eine satte Tiefe.” – Il tabarro-Opernwelt

“Invaller Martine Straesser ontroert diep in Matthaus passion. … Ze bleek een voltreffer!Tijdens de aria “Erbarme dich” koos ze ervoor haar partituur terzijde te leggen. Dat was niet alleen moedig maar ook diep ontroerend.” – ¬†Matthaus passion, Brabants dagblad

“Martine Straesser heeft in de lagere ligging van haar stem een prachtige warme klank. Ontroerend was haar vertolking van de aria ‘father of heaven’. Dan neem je als luisteraar de onmogelijke zitplaatsen graag voor lief.” – Judas Maccabeus, uit in Twente

“De soliste verdient een compliment: voor een mezzosopraan een bijzonder lage ligging maar Martine Straesser verraste het publiek met een volle,duidelijke vertolking die in alle registers overtuigde.” – Feel the spirit-Rutter

“Martine Straesser verraste met haar diepe altstem. Zij zong vrijwel uit het hoofd en keek dan naar het publiek waardoor de teksten extra goed overkwamen.” – Stabat mater-Haydn Gooi en eemlander

“In het lacrimosa bleek dat Alt Martine Straesser van de solisten de meeste dramatiek bezat……..zij had de hele avond vol emotie en overgave gezongen.” – Requiem Verdi- De Zeeuwse courant